Zoeken
Winkelmandje

Klantenservice

Wij helpen je graag verder

Veelgestelde vragen

Hoelang blijft de kaas goed?

Alle kazen worden door ons gevacumeerd verstuurd. Ze blijven in deze verpakking mits gekoeld bewaard minimaal 5 maanden goed.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht er onverhoopt iets misgegaan zijn met de bestelling, dan overleggen wij dat graag. Neem dan contact met ons op via ons e-mailadres of telefoonnummer. We vinden altijd een passende oplossing!

Is de bestelde kaas altijd vers?

Ja, iedere bestelling wordt gegarandeerd vers gesneden op de markt.

Waarom betaal ik verzendkosten?

Wij houden de prijzen van de kaas scherp. Als wij de verzendkosten zouden meenemen in de prijs van de kaas zou de kaas onnodig duur worden. Op deze manier blijft het eerlijk.

Kan ik ook kaas afhalen?

Jazeker! Je geeft op het einde van het bestelproces aan of de kaas bezorgd moet worden of dat je de kaas komt afhalen op de markt. Wanneer je kiest voor "afhalen" kun je vervolgens de dag en bijbehorende markt selecteren. 

Kan ik de kaas ook in het buitenland laten bezorgen?

Absoluut! Wij hebben diverse klanten waarvoor wij de kaas met regelmaat opsturen naar het buitenland. Staat het gewenste land er nog niet tussen bij het bestellen? Neem dan even contact met ons op dan gaan we dit voor je regelen.

Kan ik de kaas bij mij op werk laten bezorgen?

Wanneer je kiest voor "bezorgen" kun je een woon- of werkadres opgeven. Wist je dat je naast een particuliere bestelling deze ook zakelijk kunt doen?! Je kunt je keuze hiervoor maken tijdens het bestelproces.

Contact

Toch liever iemand spreken? Dat kan via onderstaande nummers:

Hilbert-Jan 06-505 888 44      
Hendrik 06-121 346 42

Markten

Maandag 10:30 - 17:30        Blaricum
Dinsdag 7:00 - 13:00 Leusden
Woensdag 7:00 - 13:00 Hoogland
Donderdag    6:30 - 16:00 Bussum
Zaterdag 6:30 - 17:00 Huizen

Contactformulier